Restica Software Modules

Wij vinden het belangrijk dat Restica aan uw wensen voldoet. Met een uitgebreid basispakket aan te vullen met extra modules.

Overzicht van de beschikbare modules

Roosteren

Overzichtelijk roosteren, gemakkelijk en gebruiksvriendelijk voor u en uw medewerkers

Inklokken

Snel en gemakkelijk online inklokken en volledig uren management

Leveranciers

Online met een paar klikken bestellen bij alle leveranciers

Omzetbeheer

Dagelijks omzetoverzicht en de mogelijkheid tot vergelijkingsstatistieken

Reserveringen

Overzichtelijk in één oogopslag inzicht in uw reserveringen

Hygiënelijsten

Aanmaken van digitale wekelijkse hygiënelijsten, alles online georganiseerd voor inspecties 

Kostprijsbeheer

Een duidelijk beeld en inzicht in de kosten van uw dranken, ingrediënten en maaltijden

Dervingslijsten

Inzicht van weggegooide producten en kostenmanagement op verspilling

Roosteren

Online roosters maken, versturen en printen. 
Helder overzicht op loonkosten, aantal ingeplande uren en aantal gebruikers per dag en per week. Er zijn mogelijkheden om verschillende functies aan te maken zoals runner, keukenhulp, bar en deze toe te wijzen aan specifieke medewerkers op het rooster, overzichtelijk gescheiden door kleuren.
Medewerkers kunnen via de app zijn of haar actuele rooster zien.

Er kan extra informatie per dag worden toegevoegd zodat iedereen die het rooster ziet up to date is en weet wat er moet gebeuren.

Leveranciers

Al uw leveranciers op één locatie, beheer van producten en productkostprijs. Maak een online bestelling in 4 eenvoudige stappen. Kies uw leverancier, welke producten wilt u bestellen? Controleer het bestelformulier en verzend.

Alle bestellingen gemakkelijk terug te vinden in Restica met online leveranciers leesbevestiging. Zo heeft u controle over uw bestellingen.

Reserveringen

Alle reserveringen worden overzichtelijk op één pagina weergegeven in Restica. Reserveringen via de mail worden automatisch in Restica geplaatst. Plan goed en slim met deze module.

Tafels beheren en duidelijke kleuren per type reservering. Wanneer u op een reserving klikt, geeft dit meteen alle relevante informatie weer. Automatische bevestigingsmail naar de klant bij plaatsing reservering.

Kostprijsbeheer

Alle ingrediënten, maaltijden of drankjes op één plaats. Voeg ingrediënten toe aan een maaltijd en de kostprijs wordt automatisch berekend. Door een marge aan te geven per product type komt een verkoopprijs tot stand.

Direct inzicht in de totaalverdeling van de kostprijs en suggesties hoe de kostprijs geoptimaliseerd kan worden.

Inklokken

Laat medewerkers eenvoudig inklokken, uitklokken en pauze nemen via de PC, tablet of smartphone. Wilt u controle over de mogelijkheid dat medewerkers zelf in en uit kunnen klokken via telefoon? Dat is mogelijk. Uw WiFi netwerk kan gebruikt worden als inklok netwerk, zo zorgt u ervoor dat medewerkers alleen op de werkvloer kunnen inklokken.

Bij deze module zit een compleet uren management pagina inbegrepen, waarbij alle gemaakte uren en pauzes te controleren zijn per periode. Deze tijden kunnen zo nodig worden aangepast door een hogere macht.

Tip: Koppeling accountant mogelijk voor gemakkelijke financiële overdracht bij aanmaken lonen, BTW aangiftes en jaarrekeningen.

Omzetbeheer

Deze module geeft u volledig overzicht van de omzet. Met het eenvoudig invullen van een aantal velden zoals, omzet, pingeld en kasgeld wordt automatisch het kasverschil weergegeven. 

Er is een totaal overzicht van alle omzetten per dag, maand en jaar.
Met behulp van grafieken kunnen statistieken vergeleken worden over een bepaalde periode. Zo kunt u altijd targets bepalen ten opzichte van een vorige periode.
Een duidelijk financieel overzicht op één pagina.

Hygiënelijsten

Start met het creëeren van een template om deze vervolgens wekelijks of een andere gewenste periode in te vullen. Wanneer u een inspectie krijgt heeft alle hygiënelijsten geograniseerd op één locatie in de cloud. Veel gestructureerder dan verspreid op verschillende apparaten of in fysieke mappen.

Dervingslijsten

In de praktijk worden er vaak restjes of zelfs hele producten weggegooid. Daarnaast komt het regelmatig voor dat producten over de datum zijn. Dit kost veel geld. Het is dan ook van groot belang om deze kosten zo laag mogelijk te houden. Met de door Restica ontwikkelde dervingslijsten kunnen er enorme besparingen worden gerealiseerd. 

Uw medewerkers vullen vervolgens dagelijks deze lijsten in. De Restica software berekent automatisch de totale verspilling van de kosten. Hierdoor krijgt u beter inzicht in uw dervingskosten waarop u vervolgens kunt anticiperen.


Extra’s

Restica biedt meer. Vele extra tools voor gemak en support.

Emails naar medewerkers

Verzend gemakkelijk emails naar specifieke werknemers of groepen binnen Restica. Met een paar klikken snelle interne communicatie.

Nieuws delen

Plaats berichten op het dashboard om direct te delen met iedereen op de werkvloer.

Live weer updates

Altijd up to date het weer zien vanaf het dashboard.

Rechten systeem

Bepaal en creëer zelf rechten groepen. Koppel medewerkers in specifieke groepen om rechten te verlenen. 

Personeelskaarten

Per werknemer een personeelskaart, handig om gegevens bij te houden voor bijvoorbeeld evaluatie gesprekken.

Support

Wij staan 24/7 voor u klaar.

Vragen?

Vragen via telefoon

U kunt bellen naar
+31 651 032 922

Vragen via email

Gebruik ons contactformulier of stuur een email naar

Live Chat

Open het chatvenster rechts onderin de webpagina om een live chat te starten